• Descargar libros gratis en línea para kindle EL MON NO EM DEU RES

    EL MON NO EM DEU RES de MASSIMO CARLOTTO

    Descargar libros gratis en línea para kindle EL MON NO EM DEU RES

    Descargar EL MON NO EM DEU RES PDF


    Ficha técnica

    • EL MON NO EM DEU RES
    • MASSIMO CARLOTTO
    • Número de páginas: 124
    • Idioma: CATALÁN
    • Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
    • ISBN: 9788417077303
    • Editorial: ALREVES
    • Año de edición: 2018

    Descargar eBook gratis



    Descargar libros gratis en línea para kindle EL MON NO EM DEU RES

    Overview

    A la ciutat turística de Rímini, l’Adelmo, un lladre cansat i desafortunat, veu una finestra oberta a la façana d’un edifici solemne. La temptació és irresistible i un cop dins s’adona que no està sol. L’espera la Lise, una excrupier alemanya, extravagant i presumptuosa, asseguda al sofà de casa seva, que gaudeix de la seva jubilació a la vora del mar. El que havia de ser un robatori es converteix en una sèrie de visites de l’Adelmo i, després, en una llarga conversa dialèctico-emocional en què la Lise prova de persuadir el segrestador amb un crim passional. A poc a poc, sentiments estranys i complexos afloren a la pell dels personatges. Això és perquè mentre l’Adelmo somia sortir de la precarietat, evadir-se amb la seva bicicleta i tenir una vida millor, la Lise intenta netejar-se la consciència i els traumes del passat. Dos personatges perdedors a la recerca d’un món millor, a la recerca de ser estimats i d’entendre que cal sacrificar vides per poder salvar-ne d’altres.

    PUBLICACIONES SIMILARES: Download free ebooks for kindle fire The AstroTwins' 2020 Horoscope: Your Ultimate Astrology Guide to the New Decade in English 9781733988407 download link,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :